Atsiliepimai
Aprašymas
Siekiant palengvinti rinkodaros tyrimų vadovėliuose pateikiamų temų supratimą ir įsisavinimą, šiame leidinyje praktinės užduotys pateikiamos V. Pranulio vadovėlyje „Marketingo tyrimai" nagrinėjamoms temoms. Leidinys pravers ne tik studijuojantiesiems rinkodaros tyrimų modulį, bet ir verslininkams, vykdantiems rinkodaros tyrimų projektus.
EXTRA 14 % nuolaida su kodu: MUMS14
Akcija baigiasi už 3d.00:10:04
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Siekiant palengvinti rinkodaros tyrimų vadovėliuose pateikiamų temų supratimą ir įsisavinimą, šiame leidinyje praktinės užduotys pateikiamos V. Pranulio vadovėlyje „Marketingo tyrimai" nagrinėjamoms temoms. Leidinys pravers ne tik studijuojantiesiems rinkodaros tyrimų modulį, bet ir verslininkams, vykdantiems rinkodaros tyrimų projektus.
Atsiliepimai